Zlm Ay hiç münakaşaya giremeyceğim sizinle, büyük ihtimalle bebeğiniz mama ile beslendiğinden dolayı ek gıdaya erken geçmiştir. O yüzden 7, 8. aylarda başlaması gereken kahvaltıya daha erken geçmiştir. Anne sütüyle beslenen bebeklerde ek gıdaya erken geçiş bazı sonuçlarından dolayı tercih edilmez. Doktorunuzun kaşar peyniri önerisine gelince blah, blah, blah… Sabah sabah kendimi yormak istemiyorum. Sizinki de bir fikir, beğenen alsın diyelim avukat hanım 😁.