Bebeğim 23 günlük sarılık değeri düşüyordu en son 9du bugün doktora gittik yüzündeki sararmadan dolayı değeri 14.7 çıktı😕 uzamış sarılık dendi bi yığın tahlil verdik kan ve idrar temiz çıktı ama bi değere bakılacakmış enzim mi bir şey dedi haftaya çıkacakmış 😕 bi kilo almış 23 günde sadece anne sütü alıyor anlamadan neden böyle oldu başına gelen var mı ?