Nur1996 gecmıs olsun canım. Yuttuğuna emın mısınız belki yutmamıştır. Bende bi kere küçük bi şeyi yuttu sandım ağzındaydı kızımı kucakladım o sırada düşmüş meğer , yuttu sandım kaç gün korktum sonra tesadüfen buldum. Doktora götürdüysen canım tehlikeli olsa zaten bırakmazlardı eve.