duyguronita62 Kızlar bebegım 2 aylık acayıp pırt yapıo nerdeyse her dkka 😀 Bıde bır kokuyor ki sormayın . Sormak ıstedıgım bu durum normal mi ? Üşütmüş olabılır mi ? Acemı anneyım de ☹️
tubiiik_ duyguronita62 oy oy götlerine kurban onlarin cok osurmasi iyi tabi maşallah koku üşütünce oluyo arada benim prensesimde kokutuyo
Pelin009 duyguronita62 ayy benimkide öyle sürekli pirrtt modundayiz kokusunada gelince ewt çok kokuyor artık şey düşünüyorum belki usutuyorumdur belkide benim yediklerim yüzünden kokuyordur
Artizneararlabazarda duyguronita62 bizimde aynı zartt zort artık aksama kadar bazen diyrm ben mi yanlış bişi yapıyrm bu kadar gaz olur mu
minnos004 duyguronita62 kabız olabilir mi. Benim de başıma geldi. Masaj yaptım sürekli sonra tıpa sesi gibi bir ses geldi kaka yapmaya başladı 😀 baya yaptı hemde sonra kesildi gazi da kokusu da
Bezelyeannesi duyguronita62 ya pırtlatırken kakasıda kacıyomu benim daha 17 günlük her pırtlatmaya azıcıkta olsa kakası oluyo valla bez değiştirmekten imanım gevredi🥴
Yavrupanda duyguronita62 valla benimkide aynı pır pır makinesi gbi Kokusu yüzünden boğazım tahriş oldu KBB doktoruna gitcem diyom bebiş yüzünden😂😂 hele bez değiştirirken yapıyo Bez varken yine engelliyo filtre gibi 😂 bez yokken yapınca boğazıma boğazıma 🤦♀️😂
Lilababymom duyguronita62 yapmamasi çok daha büyük dert gerçekten 🤣 siz ayaklarını sicak tutun bisey olmaz üşümez