3 ay oldu sezaryen olalı kontrollerimde herşey yolundaydı en son hatta 2 hafta önce smear için gittim. Ama az önce ilk defa karnımın yumuşaklığını ölçmek için karnıma bastırdığımda içinde sanki birşey oynuyormuş gibi bir his oldu benmi abartıyorum varmı böyle birşey yaşayan😂😂 ay nolur garipsemeyin bir tuhaf hissediyorum sürekli karnıma bastırıyorum bu neki diye😂