Yavrupanda Hepsini denedim hic biri olmuyo En son bebelac kullandım bebeğim pütürlü kaka yaptı afedersiniz ..Hangi mamayı alcam artık yoruldum🤦♀️🤦♀️
Srap Bizde de reflü olmuş doktorumuz evolvıa ar verdi onu kullanmaya başladık bizim de kakamız koyun kakası boncuk şeklinde ne yapsam bilemedim
Ekvatoral Srap kaç aylık bebeğiniz. Bir çay kaşığı zeytin yağı verseniz ilk mamasına doktorumuz önermişti bize. Bebelac gold kullanıyoruz biz hareketlenince bir de ek gıda da ilerleyince kendiliğinden geçti keçi pisliği şeklinde olan kakası
[silindi] Srap aptamil ar deneyebilirsinz. Ancak ar mamaların hepsi kabız yapıyor ek olarak prebiyotik kullanmanız gerek.
Srap Ekvatoral 38 günlük o kadar ağlıyor ki kakasını yaparken zeytinyağı kullanıyorum ama hiç fayda etmedi fitil verdi oda fayda etmedi
Ekvatoral Ekvatoral bizim 10 günlükten beri kabızlık problemi vardı. Üç aydan sonra düzeldi. Başka mamalar da denedik hepsinde aynıydı. Sonra en azından en geç iki güne bir yapmaya başladı. Ek gıdaya başlayınca düzeldi iyice
Brvan76 Srap zeytin yağını icirmeyin bir kulak çöpü yardımıyla poposunun ucuna sürüp uyarın daha iyi oluyor ben bebeğimde denedim baya rahatlamisti
Srap Ekvatoral çatlak durumunu hiç bilmiyorum önceden sma kullanıyordum reflü olunca dıçoktor evolvıa ar mamasını verdi o da kabız yaptı yani böyle katı kaka yapıyor öbek öbek şeklinde ne yapsam ki kızlar her yolu denedim ama nafile kaldı
Ekvatoral Srap bizimde öyleydi ama zorlanmadan yapıyordu. Yani ağlamıyordu. Ben sürekli kolik kabızlık masajı zeytin yağı felan veriyordum. Ek gıda yn başlayınca baya baya geçti.
Ekvatoral Srap ben mamaya koyuyordum doktorumuz direkt içerse direkt ver içmezsese mamaya koymaya devam edersin dedi. İlk zamanlar içti ama sonraları içmemeye bşalayınca bende mamaya koymaya tekrar döndüm