Melihakrds Bu kadar yoğun olmasa da bende de oluyor. Özellikle yaz başlarken oluyor temmuz ağustos gibi pek olmaz mesela güneşe alışınca . İki kremim var hemen onları sürerim iyi gelir düzenli kullanınca geçer. Kaşınıyor bi de çok kötü oluyor iğrenç bir şey. Kremlere bakayım isimlerini yazarım isterseniz