Duyguaslannn 3 beden normal premium care kullanıyorduk bi hevezle kilot bez aldık ve hiç memnun kalmadım çişi yan taraftan damlıyor resmen size önerim sakın heves edip denemeyin
Asafemir Duyguaslannn biz aldık ama yapışkan gibi şeffaf bişi var o ne için acaba arkasını göstermeye mi
Eminef Asafemir popo kısmına yapılan bantan bahsediyosunuz sanırım o bant kirlienen bezi açılmaması adına bantlamak için yapılmış bişey canım
Asafemir Eminef gerçekten mi inanmıyorum evet yapışkanlı çektiğimde çıkmıyor :) evet arka kısmına tahmin edip o şekilde giydirdim bende çok sağol canım