ayazco Papatya2636 refleks ya. Başka bildikleri birşey yok. Maşallah çok güzel emiyor doyuyor karnı şiş oluyor daha ağzını açıyor benimki. Veriyorum fazlasını tabi kusuyor (52 günlük)
tubiiik_ Papatya2636 yenidogan bebekler doyduklarini anlamiyorlar bu normal bisi emzik falan tutuyormu
tubiiik_ Papatya2636 maşallah ama bazende bebekler kendini guvende hissetmesi icinde emmek ister gazı varsada emmek ister sadece dertlerini emmekle anlata biliyorlar