Lina-20 İnanırmısın sağımla bebeğin emmesi arasında okadar fark varki herkesin sütü tazyikli gelmiyor maalesef benimde öyleydi bu durumu doktorunla görüş öyle mamaya başla derim çünkü bebekler okadar akıllılar ki ne kolaylarına geliyorsa onu seçiyorlar biberonun akışı daha hızlı olduğu için seni emmeyi bırakabilir yetmiyor diye sakın düşünme mutlaka doktorunla görüş🌸