Cansuasya diyet yapıyorsan neden geçmiyor ki acaba pişiği bizde yeni doğdu pişiği vardı 1 aylık olana kadar gram geçmedi laktoz intoransi varmış meğer damla kullanmaya başladık ve birde bitane krem verdi doktor iylesti pişiği bidaha olmadı ki geçmeyen pişik varsa alerji oluyor genelde ama tek süt yumurta olmayabilir bize et tavuk da yasak diyetteyim ki zaten diyetteymissin şüphelendiği birşey mi var