Normal doğum yaptım suni sancı ile ikinci kez doğum yapacak olsam kesinlikle yine normal doğum yapmak isterim, ne yaşayacağımı biliyorum en azından kendimi tekrar bir bilinmezliğe atmazdım. Her doğum şeklinin kendine göre zorlukları var görümcem sezeryen oldu iki ay kendine gelemedi aylarca da ağrıları devam etti. Ayrıca normal doğumlarda bir sıkıntı olmadığı sürece ikincisi ve sonrası çok daha kolay oluyor.