Merhaba 4. Ayı atlatmış olan anneler şuan 3 ay 11 günlük bebeğim ve 4. Atak günündeyiz uyuyuya direniyor en sonunda yorulup uyyor ama çok zor uyyor sürekli emmek istiyor o kadar çok emmek istiyo ki gerçekten göğüslerin uyuşuk gibi hissetmiyorum sızlıyor bu ayı kolay atlaltmanızı sağlıcak önerileriniz varmı kaç gün sürecek 🥺🥺