Rabia4747 Kızlar sizinde bebeginiz gözünüze aynimi 40 gün olduk bugün ama hiç kilo almior sanki zapzayif gözümde hep ayni ya hiç gelismior gibi sutummu yaramıyor acaba
gizzzy35 Rabia4747 ayy benimde 1 ay 4 günlük bebeğim bana da öyle geliyor. 2500 doğdu 2400 e düştü. Şimdi 3100 kilo ama sanki hep aynı ya.
Dondurmalikahve Rabia4747 Gayette almış maşallah canım ne yapacak daha bu bebe her doğan büyüyo sizinkide büyüyecek
gizzzy35 Rabia4747 Benim erken doğum oldu maalesef sizin kilosu falan gayet iyi. Ben emziremiyorum yani hem mama hem meme yapıyorum. Ama çoğunlukla mama çünkü doymuyor yoksa. 3 saatte bir besliyorum acıkıyor.
Aylakiz0-6 Kızlar ikinci ayydan bildiriyorum birden büyüyorlar banada öyle geliyordu hiç büyümücek öyle kalıcak sanıyordum ama büyüyorlar ve fark ediyorsunuz
Rabia4747 Dondurmalikahve hiç uyumuor 40 i çıktı bugün yine ayni çok sikintili GaZi emmesi 40 gün neler çektim neler halada çekicem gibi