10 mayısta doğum yaptım 11 mayısta oğlumu crp 40 olduğundan yoğun bakıma aldılar doğduğu gün 30 muş ama artışa meyilli olduğundan önlemek amaçlı yatırdılar genel tablosu sağlıklı bebek. Yani emmesi iyi ateşi yoktu hareketli falan iyiydi.cuma günü 55 e kadar çıkan crp 40a düşmüştü. Ama bugün antibiyotik dozu arttırılmasına rağmen 87 dedi hemşire crpsine. Başına gelen varmı yemesi iyiymiş ateşi yokmş. Ayrıca bende alerji oldum vücudumda döküntü oldu aşırı kötüyüm ilaç tedaviside görüyorm 8 saat içinde sağdığım sütleri döküyorm sonrakini gönderiyorm. Sütten bulaşabilirmi bişeler yardım edin lütfen çok kötüyüm kendim kaşıntıdan uyuyamıyorm oturamıyorm ağlıyorm oğlum bir yandan öyle sütte gönderemiyorm doğru düzgün