Portakal ya buzluktan çıkarıp normal dolaba alınması lazım sonrasında çözülünce ısıtılıp verilmesi lazım dediler gebelik okulunda. Bebeğim çok huysuzlanınca buzluktan çıkarıp direk sıcak su koyduğumuz cezveye koyduk biberona koyup sütü. Ama içim el vermedi süt bozulur mu bu şekilde diye bilene sormak istedim. Vermedim daha sütü