Kesinlikle yürüyebildiğin kadar yürü ama kendini asla zorlama, bende yürümem için kendimi çok zorladım dikişlerimde açılma oldu ve inanılmaz zorlu bir süreçti. beni sezeryandan daha çok gaz sancısı etkiledi sanki her gün yeniden doğurdum. Bol bol kayısı yemeye özen göster gaz sancın olunca dikişlerine kadar acıyor en önemlisi de moral. Assla geçmeyecek sandım ama moralimi hep yüksek tuttm atlattım o süreci darısı sana artık :)