3 ay 21 günlük bir kızım var bu aylarda bebeği olan anneler uyku saatleri ve düzeni nasıl bilgi verir misiniz günde kaç uyku ve kaçar saat yapıyor??
Akşam 5 6 ya kadar uyku düzeni normal ama gece uykusuna geçirmek neredeyse işkence gibi normalde 8 8 buçukta gece uykusuna geçen çocuk 1 haftadır 8 buçukta bir ağlıyor gece 11 e kadar ağlıyor uykuya asla dalamıyor. Ağlamaktan gözleri şişiyor artık nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum gündüz uykularını düzene soktum ama gcce hala berbat.
Bu arada bebeğim 2 kez 2 şer saatlik uyku 1 kez de 40 dakikalık şekerleme uykusu yapıyor gündüz akşam üstü 6 gibi gündüz uykusunu kesiyorum. Uyanıklık süresi maksimum 2 2 buçuk saat ama gece bu 4 5 saati buluyor ve uyuyamadıkça çıldırıyor. Ne ayakta sallamama izin veriyor gece ne kucakta uyutmama izin veriyor kucağımda ağlaya ağlaya yorgun düşüp gece 11 12 de uyuya kalıyor. Dayanamıyorum o kadar çok ağlamasına. Bundan önce kolik bir bebekti ama 2 buçuk aylıkken o sebepsiz ağlama krizleri son bulmuştu şimdi gene başlar mı sizce??