Kızlar merhaba,
2 ay önce sezeryan ile 2. Çocuğumu kollarıma aldım. Ancak doğumdan bu yana ciddi bir kabızlık sorunu yaşıyorum. Ne yersem yiyeyim düzelmiyor. İlaç olarak da proctolog ve fitil de kullandım ama bir türlü düzen tutturamadım. Daha once hamileliklerim de dahil hiç böyle bir durum yaşamamıştım. Bu sekilde olup da düzelen var mi aranızda¿????? Ne yaptınız düzelmek için? Hayat kalitemin düştüğünü hissediyorum. Cok moralim bozuluyor. Yardımcı olabilir misiniz,???