Hanımlar inşallah yorum gelir öncelikle ☺️ 27 yaşındayım saçlarım acayip beyazladi hiç boyatmadim ama artık boyatmam gerekiyor kuaförüm dip boyası her ay cikicak ombre yapalım idare eder seni diyor fiyat 800 tl ama bana 5 saat ayirman lazım diyor kızımı emziriyorum ve boya kokusu rahatsız eder 1 yaşında dip boyası yaptirsam çok mu pişman olurum