Oziiiii baktım tatlı gayet. Sağdım vermeye calıstım bugun tam 10 saat aç durdu. En sonuna sağdıgım sütü içti üstüne beni emdi. Reddetmiyor ama emmiyor da. Tamamen reddetmiş değil ama işte böyle emiyor. Çok açtı emme aralığını. Sanki mecbur olmasa ememeyecekmiş gibi. Dayanabildiği kadar dayanıyor emmeden sonra pes edip emiyor. Ağladım oturdum zehir mi veriyorum neden istemiyor diye.