Tecrrübeli anneler, bebepim 8 aylık. Havuzda simitte değil de kendi yüzsün istiyorum, bakınmasından ziyade, cok da hareketli.. kafa simidiyle yüzüyodu küçükken . Sürekli tepiniyodu. Şimdi ne almalıyım ? kolluk mu , gıyılen yelek mi ? Hangisi daha rahat ?