9 aylık kızımın 4 gün önce alttan 2 dişi patladı. Beyazlık görünüyor. Çok huysuz ve ateşi 38 e kadar cıkıyor özellikle geceleri. Doktora götürdük kan testi temiz çıktı dişten olabileceğini söylediler. Hiçbirsey yemek istemiyor sadece emmek istiyor. Sürekli ağlıyor 3 gündür tüm ev uykusuz moralsiz kaldık. Siz nasıl atlattınız