Oğluma 13 aylık tek doz nimenrix uygun gördü doktoru 9 sene önce.suan 15 aylık kızım var onun doktoru da 13 aylık tek doz nimenrix uygun gördü.bakalim bu ayın 23unde rutin kontrolumuz var başka bir marka menenjiti daha söyler mi bilmiyorum.onlarda uçmuş Allah sonumuzu hayır etsin.600 verdim nimenrixe o hafta 800du bexsero.simdi 1000oldu belkide 🥺