Ben 6 kilo almıştım hamileliğimde cok sukur istahımda iyiydi bebebimin kilosuda iyiydi. Ama o kadar az kiloya ragmen bu göbek neyin nesi anlam veremiyorum🤷🏽♀️ Bide emzirdiğimizden kıyafetlerin bazılarının ön tarafları sıgmıyor 🤦🏽♀️ Var mı çare bulan🙇🏽♀️