MSamet Oğlu 17 aylık olup da hala yürümeyen var mı 14 aylıkken emekledi tutunarak kalkiyir siraliyir buz yürütügumuzde desteksiz bir kaç adım atıyor ama henüz kendi başına yürümüyor 😑
uyanancirkin MSamet tutunarak kalktığı zaman düştüğünde falan fazla tepki vermiş olabilir misiniz? Belki o yüzden korkuyor olabilir
Zerrinakarsu MSamet bizim yürümüyordu güveni gelmemişti öyle hissettik babası ile karşılıklı yere oturdu onu aramıza koyduk ayakta durabiliyordu tabi gel gel yaparak heyecanlandırdık ertesi gün yürümeye başladı
Tortilla_ Arkadaşımın oğlu 18 aylıkken yürüdü. Kendi başına yürümeye korkuyormuş dediklerinizi yapıyor diyordu arkadaşım zamanında
Tortilla_ MSamet Yani sıralıyor elinden tutunca gidiyor diyordu. Ama onunki yürütece çok bindiğinden sanırım öyle demişti
MSamet uyanancirkin evet öncesinde çok tepki verirdim istemeden ama artık vermiyorum sakın davranmaya çalışıyorum
Masalll06 Kızım 18,5 aylık hâla yürümüyor sinirlerim bozuluyor artık ne zaman yürüyecek diye bırakınca baya adım atıyor 7-8 adım tek elini tutunca da güzel yürüyor ama desteksiz yürümüyor odaları
Masalll06 Zerrinakarsu çok denedik onu hatta her akşam koltuğa bırakıp baya uzaklaşıyorum bana geliyor geri koltuğa gidiyor
Masalll06 Rojdaa evet doğru anlamışsınız hatta daha da fazla gidebiliyor heyecan yapmasa ama korkup yA oturuyor yA da elimi tutuyor
Rojdaa Masalll06 Maşallah tamamen zaten bu şekilde yürüye yürüye bir iki haftaya tamamen yürümeyi öğrenmiş olur 🥰
MSamet Aybuke maşallah yok bizim zamanında doğdu 17 aylık 18 günden gun alicaz emekliyor siraliyir ayakta ama yürüme yok kendi başına😑