Kızım 3 gündür hasta öksürüyor burnu tıkanıyor falan. Gözünde de çapak birikiyor kapanıyor onlarda gerekeni yapıyorum ama dün geceden beri sadece 2 kere çiş yaptı mama , meme gidiyoruz normalde mama yemiyor 5-6 dk zorla emiyor gece de 3 kere falan emdi çok sütüm yok ama yinede 19 saattir çiş yapmaması daha doğrusu 2 kere yapması neden olabilir aç kalsa sürekli ağlamaz mı fikri olan varsa yardımcı olurmusunuz