Papatya2636 tuvalet iletişimi araştır cnm yenidoğan itibaren yapıyorlar bunu da ben yapamadım malesef ama çocuklar bezsiz daha rahatmis gece ağlamalari ondanmis vs baya detay var bir araştır belki sen yaparsın ben tek basimaydim tuvalete kendim zor gidiyordum yapmadım 😊