DurununAnnesiiii benim kızımda öyleydi. 10 aylık oldu yeni suluktan içiyor. Şırınga ile içirdim daha sonra 2,5 mllik ilaç kaşığıyla derken suluğu bir türlü içirtemedim. Damlatmaz suluktu. Burada okumuştum o aparat çıkıyormuş. Hiç dikkat etmemiştim onu çıkardım su akmaya başlayınca kendiside içmeye başladı artık. Az içtiği zaman hurma yediriyorum baya su içiriyorum hurmayla. Çocuğunuzun sevdiği bir şey yedirirken içirebilirsiniz. Susuz kalmaz en azından.