Cangul Sma comfort kullanıyordum bir sorunumuz yoktu ama bulamadığımız için optiproya geçtik. Şimdi ise aşırı kusuyor gittim bebelac gold aldım onda da kusuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gaz damlası da kullanıyoruz. 4. Ay kontrolünde doktorumuzla görüşeceğim belki reflüsü vardır diye aklıma geldi.