Plastikkupa lincleyecekler bence de yazmasin 😉 ben 4 aylikken basladim tadimlara cunku zaten anne sütü cok azdı, mamayla destekliyorduk. Elma, havuç, patates, kabak, yogurt, yumurta, peynir, tarhana corbasi, pirinc unu mama, yoğurtlu çorba tadimlari yaptirdim. Su an 4 ay 3 haftalik. Bu hafta da tatli patates, avokado, balkabagi ve muz tadimi yaptircam. 3 gun kuralı yapmadim hiç. Cok sukur sıkıntı cikmadi. Gayet de mama sandalyesinde kasikla yiyor, gerektigi zaman da cignemeye çalışıyor. 5.ay itibariyle de öğünlerini duzenlicem. Ben tekim saniyordum, benim gibi birinin oldugunu bilmek mutlu etti 😊