motherthea Kızlar oğlum 2 yaşında istediğini yapmadığımda ve yA istediği bir şey olmadığında direk kendini kusturuyor bütün el ağzında evde dışarda inanın rezil oluyorum garip garip bakıyorlar. Sürekli ilgi halindeyim anlamaya çalışıyorum onu. Camdan mandal atmak istiyor izin vermiyorum onu unutturucak şeyler yapıyorum asla anlamıyor sesimi yükseltmeye kıyamıyorum hemen ağlar zaten ne yapcağımı şaşırdım artık
Woody motherthea 2 yaşında değil ama 1 yas civari bogazina kadar parmak sokuyordu. Ben de hiç tepki vermemeye başlamıştım. o şekilde birakmisti Kussa da taviz vermeyin. Temizleme disinda tepki vermeyin Mecbur bırakacaktır herhaldd
motherthea Woody evde tepki vermiyorum İnan ki ama dışarda olunca tepki verip yapma demek zorunda kalıyorum insanlarımız sağolsun garip garip bakıyor suçlu hissediyorum
birpofidikannesi Canım bence Bi pedagogla ya da çocuk terapistiyle görüşmelisin 2 yaş sendromu sanırım ama kolay Bi süreç değil senin için de onun için de, bu süreci ne kadar az sorunla atlatırsanız sonrası için çok daha iyi olacaktır Allah yardımcın olsun