Benim bebeğime 4 aylık 20 günlük bizde gündüz uykuları çok az.. akşam uykularını ayarlamaya çalışıyorum her akşam 7-8 arası mutlaka banyo yaptırırım sonra 8:30 gibi emzirme ve gece uykusu tabiki hemen dalması 9:30 buluyor. Sabah 8 de kalkıyor ama ben gece emzirmeye devam ediyorum 2-3 defa (prematüre) gündüzleri zor geçiyor 4. Ay atak dönemi diyoruz bakalım geçecek inşallah 🙏