Bebeğim 8 aylık günde 1 yada 2 öğün ek gıda veriyorum ancak verdiğim akşamlar döne döne sanki karın ağrısı var gibi uykuda ağlıyor. Sadece mama verdiğimde uykusu daha iyi oluyor. Bu bir geçiş sürecimi bilemedim sıfır uykuyla dolaşıyorum çok hareketli bı bebek gündüzde hiç durmuyor bu şekilde yaşayan varmı çözüm nedir bilemedim yardımcı olur musunuz?