Oğlumda gelişim geriliği olduğunu düşünüyoruz doktprumuz genetik testi istedi. Şuan bır oyuncak uzatsak alamıyor mesela yanı elini bile kaldırmıyor ama heyecanlanıyor cok güzel takip ediyor. Yüzüstü koyduğumda kafasını biraz kaldırıyor ama tam olarak elleriyle basıp kaldıramıyor kendini. Böyle olup sonradan toparlayan var mı acaba