Adetim yeni geçti 5 haftalık falan hamileyim haftamici doktor kontrolüne gidecektik . Neyse bugün sabah 2 yaşındaki kzıım düştü ayağının üstüne basamadıgını fark ettik koştur koştur hastaneye götürdük röntgen odasına girdik ben unuttum tabi kızımda cok ağlıyordu ağlamasın diye röntgen çekilirken tuttum onu oyaladim son anda aklıma geldi hemen çıktım odadan ama iş işten geçmişti 😔 doktora sordum inşallah bişe olmaz dedi cok üzgünüm dünyam basıma yıkıldı resmen bilgisi olan yada basına gelen oldu mu 😣