Bebiss12 Ben pişiğne kullanmıştım boynu için sonra burada bir kaç anne pişiğe iyi olmadıgını söyledi bi kaçı pudranın bebeklerde hiç kullanılmamasını söyledi bende emin olamadım sonra bıraktım Şimdi bebe yağı kullanıyorum Sizde öyle yapabilirsiniz hem vucudunu nemlendiriyor