Denizmooom 1Dost luna fena batmış zirveye tekrar gelmesi için milyar katı artması lazım ve hala alam var
1Dost Zhnce aynen öyle ama bunun icin intihar edilmez. Kazanmak gibi kaybetmekte var. Geçtiğimiz kış eşim Kayınpederime 400 bin kazandırdı jeep aldık ama bizim işler kesat suan
1Dost Bebegimm1 bize göre az ama size göre nasıl bilemem 🙄 200 küsür bin püfff. Parayı çekersek tam batmış oluruz ama kurtarmaya çalışıyor 6 binini aldık dün
1Dost BsO luna aynen. 300 binden 30 bin kaldı eşim cok kötü durumda suan toparlamaya çalışıyor. 6 bini geri aldı kalanı icin uğraşıyor
1Dost Denizmooom baska yerlerden al sat yapıyo eşim kaybımızın 6 sını aldık darısı diğerlerine inşallah. Ev alıcaktık terse döndük
Bebegimm1 1Dost sizinki baya cokmus ben cekmicem uzun vadede bekletiyorum.siz neye yatirdiniz luna ya mi
1Dost Egelim maalesef ben pek anlamam eşimde anlatmaz ama suan para battığı icin anlattı az buz değil 270 bin sanırım
Egelim 1Dost Biz de hatrı sayılır bir meblağ erittik ama luna da değil. Luna kötü patladı maalesef, bu yüzden üzülmeyeceğiniz rakamlarla oynayın derler zaten, canınız sağ olsun, üzülmekten başka insanın elinden bir şey gelmiyor ne yazık ki.
Asenaeylul 1Dost geçmiş olsun biz lunaya hiç girmedik ama bizde zarardayız. Uzun vadeli sepet yaptık 20 bin liralık yükseldi ama çekmedik ihtiyacımız yoktu şimdi zarardayız ama yatırım yaptığımız için çok üzülmüyorum açıkçası
BsO YavuzAnnesi bende yok busd kısmına altarıldı orada çok düşük yani kaybettiğimizi alırsak şükür diyorum ben 😅😅
1Dost Egelim aynen öyle geçen sene ciddi manada cok kazandık çek dedim eşime hırs yaptı olanlar oldu üstüne de gidemiyorum artık geri kazanmaya calısıcaz napalım
1Dost Asenaeylul keşke eşim beni dinleseydi ev almıştık geçen sene o derece kazandık ama daha yükseklere dikti gözünü yapma etme dedim dinlemedi
Almondeyed Biz Luna almıştık ama şükür yukselisteyken bozdurduk. Ve anaparayi coinlerden çektik. Sadece kàrímíz duruyor. Zarar etmedik şükür. Çünkü eşim udemy üzerinden ders alıyor ve önemli kişileri dinliyor. Açıkçası çok da meblağ koymuyoruz. Çünkü az ile yetinmeyen çoğu bulamazmis. Yani ufak tefek ihtiyaçlarımızı karşılıyoruz altın alıyoruz şükür
1Dost Almondeyed benim eşimde heryerden takip ediyor arkadaş grubuyla 7/24 bakıyorlar güzel paralar kazandık ama yatırım yapmadı babası jeep aldı kendisi katlamaya çalıştı sonuç hüsran