Linaa65 zeytin yağının gaza veya kakasını kolay yapmasına bir faydası yok. Çünkü zeytinyağı ince bağırsakta emilir. Kabızlık ise kalın bağırsakta meydana gelir. Sadece kilo aldırır bebeğe zararı yoktur. Düşük asit değeri olmasına dikkat etmek lazım ama mümkünse 0,5 i geçmeyen asit değerleri idealdir