tubiiik_
ayazveipek
benbirikimiyim
Sağolun kızlar hallettik. Eşim adama balkondan bağırdı zaten karı koca ikiside babam yaşında.
size iyilikle söyledik anlamadınız. Bebeğim doğdu birdaha benim balkonuma bişey çarptığınızı görürsem ozaman görürsünüz dedi. Siz dedi kuran okuyan insanlarsınız. Müslüman müslümana zarar verir mi ? Allahtan korkuyorsanız hakkımı helal etmiyorum. Diye bağırdı. Yaşlısınız diye hürmet gösterdik yıllardır çırptınız ses etmedik. Bebeğim söz konusu size dava açarım dedi . Bana bunu yaptırmayın diye bağırdı. Herkes döküldü zaten. Herkesle kavgalı binada.
eşimin nevrü döndü öyle bağırdıki. Daha önce kayıplarım oldu. zar zor oldu bebeğimiz zaten. Bide böyle pisliklerle uğraşıyoruz. Allah herkesi iyilerle karşılaştırsın. Biz kendi halinde insanlarız
herkes dediki adam gibi oturun yada imza toplar sizi çıkartırız dediler. Adamla kadın içeri girdi. Bende dedim ama teyze sen insan değilsin senin yüzünden cam silsem su döküyorsun halı çırpıyorsun. Allah dedim sana sorsun inşallah. Bizim tayin çıkınca gelen kiracımızıda rahat bırakmazlar