Miniminianne bana da ateş yapmaz dedi 😒 ateşi falan yok gazını kakasını çok yapamıyor herhalde ondan dolayı sıkıntıya girdi diye düşünmeye başladım ama dün de huzursuzdukakasını gazını da yaptı anlamadım valla ilk bebeğim bir de dilinden anlamak için çırpınıyorum 😪