Kumrus ben de aynı dertten muzdaribim, kızım 11 aylık ve ayakları 16 numara hala 😂 tabanı dışarıda yürümeye uygun olmayan ayakkabılar var hep. Kızım sıralıyor. Birkaç ay içinde yürür muhtemelen ama ayakkabı yok ortada. 18 numara adidas almıştık, bu hızla ancak kışa giyer onları.