Aliasafinannesi27 Geçen gün gittim hastaneye kakası yeşil diye ama benim sütüm yok mama veriyorum. Doktor anne sütü alırsa yeşil olması normal yediklerinden olur dedi. Mukuslu olup olmadığını sordu bende yok öyle değil dedim. Mukuslu olunca parazit veya enfeksiyondan şüphe duyuyorlar kaka tahlili istiyorlar. Bence yine de sizde gidin bir hastaneye mukuslu olmasaydı normal derdim doktor bana böyle söyledi yani. Bir de kaka sayısı rengi normal bu arada mukus normal değil