Merhabalar kızım 2 ay 5 günlük..
dogdugunda 2.970 kg doğdu suanki kilosu 4.200.cevremdekilerin sürekli kızın zayıf demesinden çok sıkıldım.geceleri onu izlemekten uyku uyuyamıyorum acaba hasta mı anneliğimi sorgulamaya başladım .Özellkle kayınvalidem bana sürekli kilolu bebek resimleri atıyor .her geldiğinde çocuk zayıf diye ağzına Benden gizli bileler vermeye çalışıyor.. günde defalarca emziriyorum.emdikfen sonra çıkarıyor kusuyor . .elimden geleni yapıyorum ama neden hala zayıf görünüyor bilmiyorum .cocugumun neyi var ?