snowflake korona olup koku tat gitti sonra koku tat geldikten kaç ay sonra parozmi(adını sonradan bulduğumuz) hastalığı olduk. Korona ya bağlıymış. Hatta benden 3 ay sonra da eşim oldu. Herşeyin tadı ve kokusu değişti. Herşeyin tadı çok Kötüleşti. Hiç bişey yiyemez oldum. Ve nerdeyse 1 buçuk yıldır devam ediyor. Ben herşeyi yiyorum ama hepsinin tadı farklı hala. O yüzden sordum çünkü sularda ki ilaç kokusunu Bİle alıyoruz.