Ilkgozagrim47 Dogdugundan beri böyle 3 aylik tam suan.uyurken Üstüne bisey atmiyorum sadece yarim kundak yapiyorum gene terliyor başı ensesi. Yastigini pamuk yaptim ayni.. neden acaba