Kızlar bebeği mi meme mama olarak büyütüyorum 10 gün önce covit geçirdik normalde sma mama kullanıyordum covit olunca hipp marka bi tık daha iyi diye onu kullandık bi hafta kadar sonra tekrar sma ya döndüm ama sanki bebeğim 10 gündür gazlı yani anlam veremedim mama değişikliği yaptığım için mi oldu neden oldu hareketli bi bebek havalarda ısınıyor yani gazlanmaması gerekiyor normalde sizce neden olmuş olabilir atak haftasından olabilir mi çok huysuz değişti bebeğim çözemedim neden olduğu nu