Zeliha27mira Alpisinannesi7 benm oğlum da öyleydi sancısı yoksa 10 güne kadar yapmaması normal anne sütü alan bebeklerde huzurlanırsa zeytinyağı içiriyordm yapıyordu hemen .
Ayaz2016Alya2022 Anne Sütü alan Bébeklerde 7 gün normal kabul edılır hergün sabah akşam bır çay kaşığı zeytin yağı içir ama zeytın yağını kızdırıp soğut ver iyi gelir
Alpisinannesi7 Zeliha27mira sancısı yok huzursuzda değil ama 9 güne kadar çıktığıda oluyor hergun düzenli zeytin yağı veriyorum yine yapmıyor