Premsesannesi355 Kizlar kizim9aylik sabah ezanı olsun gündüz olsun evimize yakın olduğu için cami evin içindeymis gibi oluyor ve devamlı ağlayarak uyaniyo onun bu korkusunu yenmesini nasıl geçirebilirim
Sogancik Premsesannesi355 bayramda kayınpederimin evinde öyleydi sanki iceridey okunuyordu. bebeğim uyaniyordu Allah tan korkmuyordu. O korku nasıl giderilebilir ki anca alışması lazım ☹️ acaba hoca ile konuşup sesi biraz kismasini mi söyleseniz. Bilemedim ki😥
stella Premsesannesi355 benim kızım da mutlaka uyanıyor ezan sesine. Çok yakın cami. Artık ezberledim ezan saatlerini kulağını tıkıyorum uyuyor olursa parmağımla bitene kadar
Dondurmalikahve Premsesannesi355 Alışık olmadığı için yüksek ses korkutuyor evde isterseniz ezan dinletin alışır belki.
Premsesannesi355 Sogancik ayyy öyle birşey isteyemem ki kuzum buna gönlümde el vermez fakat çok zor bı durum gerçekten:/
MinelAskEla aynı şekilde. Benimde 7 aylık bebeğim korkuyor ağlıyor . Ses yüksek gelince heralde , bende her ezan okuduğunda annecim amin diyelim bak diye amin yapıyorum ama gülerek yapıyorum o zaman susuyor . Zamanla alişacaklar bence ses yüksek diye oluyor
Premsesannesi355 MinelAskEla evet ses yüksek diye oluyo ama sabah 5 gibi uyur uykusunda agliyo korkuyo hani oyuna getiremiyomki