Sevgili anneler,
38 günlük bir kızçem var. Uyuduğu ve emdiği sıralar hariç sürekli ağlıyor. Gözleri açık normal durduğunu hiç görmedik. 7. Gününden itibaren tek bakıyorum. Eşim çalışıyor, akşamları sırayla yemek yiyoruz. Gün içerisinde tuvalete gidersem şanslı günümde oluyorum 😔 Geceleri saat başı kalkıyor gündüz ise toplam 2 saat uyuyordur. Her uykusu 15 dk. Emerek uyuyor, ayakta sallıyorum, omzumda pış pış yapıyorum ama yerine koyduğumda gözler boncuk boncuk açık 🤭 gaz damlası, anason çayı rezene çayı , acı elma yağı hiç fayda etmiyor. Eşimle nefes alamaz hale geldik, stresten midem bulanıyor. Ağlaması ve susturamamak çaresiz hissettiriyor. Doktor sağlıklı olduğunu bir sorunu olmadığını söyledi. Var mı sizin deneyip azda olsa faydasını gördüğünüz şeyler ?